REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.MODULAKI.PL
Przepisy ogólne
Funkcjonalności
Profil Klienta
Wirtualny koszyk
Formularz zamówienia
Formularz kontaktowy
Zawarcie Umowy
Płatność
Prawo odstąpienia od umowy oraz wypowiedzenia umowy
Postępowanie reklamacyjne
Polubowne sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Warunki techniczne
Zasady korzystania z Usług oraz realizacji zamówienia
Prawa autorskie oraz prawa pokrewne
Uprawnienia Przedsiębiorcy Indywidualnego
Postanowienia końcowe
§ 1
Przepisy ogólne
1. Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu www.modulaki.pl,
dokonywania zakupów za jego pośrednictwem oraz procedury reklamacyjnej.
Regulamin zawiera postanowienia, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (U. z 2020 r. poz. 344 tj. ze zm.).
2. Definicje (wskazane poniżej terminy, pisane z wielkiej litery, należy rozumieć
zgodnie z przedstawioną poniżej definicją):
2.1. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny
(Dz.U. 2022 poz. 1360),
2.2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedającym czynności
prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową,
2.3. Klient podmiot dokonujący zakupu lub zamawiający Usługi za
pośrednictwem Sklepu,
2.4. Produkty – rzeczy ruchome przeznaczone na sprzedaż, stanowiące
asortyment dostępny w Sklepie,
2.5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna,
której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym
imieniu działalność gospodarczą lub zawodową,
2.6. Przedsiębiorca Indywidualny osoba fizyczna dokonująca ze
Sprzedającym czynności prawnej związanej bezpośrednio z prowadzoną
przez nią działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej czynności wynika, że
nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności
gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
2.7. Regulamin niniejszy regulamin,
2.8. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedającego pod adresem
– www.modulaki.pl
2.9. Sprzedający KANTÓWKA SP. Z O.O. z siedzibą w Osiek Nad Wisłą
przy ulicy Zimowa 12, NIP 8792750234, REGON 526122397, zarejestrowany i
widoczny w ewidencji CEIDG,
2.10. Usługa – oferowane przez Sprzedającego usługi, w tym usługi cyfrowe
określone w Regulaminie,
2.11. Ustawa ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020
poz. 287 ze zm.)
2.12. Użytkownik – każda osoba korzystająca ze strony Sklepu.
§ 2
Funkcjonalności
1 W Sklepie Sprzedający prowadzi sprzedaż Produktów i Usług oraz udostępnia
następujące funkcjonalności Sklepu (będące usługami świadczonymi drogą
elektroniczną):
1.1 Wirtualny koszyk,
1.2 Formularz zamówienia.
2 Wszystkie wskazane w pkt 1.1-1.2 funkcjonalności mają charakter nieodpłatny.
§ 3
Wirtualny koszyk
1. Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Klientowi zarządzanie
Produktami lub Usługami przed ich zakupem, przeliczanie wartości zamówienia
oraz kosztów dostawy.
2. Podczas wyboru Produktu lub Usługi, Klient może dowolnie zmieniać zawartość
koszyka poprzez dodawanie i usuwanie poszczególnych Produktów lub Usługi
lub zmianę ich ilości.
3. Sprzedający zastrzega, że w szczególnych przypadkach liczba sztuk Produktów
lub Usług, jakie zamawia Klient może być ograniczona, o czym Klient zostanie
poinformowany podczas składania zamówienia.
§ 4
Formularz zamówienia
1. Formularz zamówienia to jednorazowa, nieodpłatna usługa umożliwiająca
prawidłowy dobór Produktów Usług, wprowadzenie danych niezbędnych do
finalizacji zakupu. Korzystanie z Formularza zamówienia staje się możliwe
z chwilą dodania co najmniej jednego Produktu lub Usługi do Wirtualnego
koszyka.
2. Formularz zamówienia wymaga wskazania danych Klienta: imię i nazwisko,
wybrana metoda płatności, numer telefonu, adres e-mail, adres do doręczenia
zamówienia: ulica, numer budynku i lokalu (jeżeli dotyczy), ewentualnych uwag
do zamówienia lub dostawy. W przypadku zakupów dokonywanych w związku z
prowadzoną działalnością gospodarczą konieczne jest podanie dodatkowo:
2.1. adresu rozliczeniowego,
2.2. NIP-u,
2.3. danych prowadzonej działalności gospodarczej, w ramach której składane
jest zamówienie (np. danych jednoosobowej działalności, spółki, fundacji
itd.).
3. Dane w Formularzu zamówienia można modyfikować dowolnie, do chwili
dokonania potwierdzenia. Potwierdzenie następuje poprzez aktywowanie
przycisku „Zamawiam i płacę“.
4. W przypadku składania zamówienia po zalogowaniu do Profilu Klienta dane do
Formularza zamówienia mogą zostać zapamiętane na potrzeby przyszłych
zamówień. Może to nastąpić tylko za uprzednią zgodą Klienta.
§ 5
Zawarcie Umowy
1. Informacje zawarte na stronie www Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu
Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
2. Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego mogą powodować różnice
pomiędzy wizualizacją Produktu (np. na komputerze Użytkownika), a jego
rzeczywistym wyglądem (kolor, proporcje itp.).
3. Zawarcie umowy sprzedaży Produktów lub umowy o świadczenie Usług między
Klientem, a Sprzedającym następuje zgodnie z opisaną procedurą:
3.1. Klient umieszcza wybrane Produkty lub Usługi w Wirtualnym Koszyku,
3.2. Klient wybiera ewentualne usługi dodatkowe,
3.3. korzystając z Formularza zamówienia, Klient określa ilość Produktów,
wskazuje metodę płatności, wprowadza dane niezbędne do realizacji
zamówienia,
3.4. Klient uzyskuje możliwość sprawdzenia zawartości i warunków zamówienia,
3.5. W przypadku Usług, Klient składa oświadczenie: „Niniejszym zamawiam
wykonanie umowy o świadczenie usług i wnoszę o realizację przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy, w związku z czym nie będę
miał(a) prawa do odstąpienia od umowy, jeżeli Sprzedający wykona
usługę w pełni”.
3.6. Klient składa zamówienie, aktywując przycisk „Kupują i płacę” – w tym
momencie zamówienie uważa się za złożone.
3.7. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedającemu przez Klienta oferty
zawarcia umowy.
3.8. Po złożeniu zamówienia Sprzedający potwierdza jego otrzymanie oraz
potwierdza przyjęcie do realizacji. Od tego momentu umowę uznaje się za
zawartą. W przypadku nieotrzymania e-maila z potwierdzeniem zakupu
w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia Klient powinien
niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
4. W przypadku niewyrażenia zgody, o której mowa w pkt 3.3.5 rozpoczęcie realizacji
umowy zostanie wstrzymane na okres 14 dni.
5. Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek od
towarów i usług VAT) i nie zwierają kosztów dostawy. Ceną wiążącą jest cena
podana na stronie internetowej Sklepu przy Usłudze lub Produkcie w chwili
złożenia zamówienia.
6. Termin realizacji zamówienia wynika z terminu wskazanego na podstronie
danego Produktu lub Usługi. W przypadku zamówienia większej liczby
Produktów czas zamówienia odpowiada najdłuższemu z terminów realizacji
zamówienia dla poszczególnych Produktów objętych zamówieniem.
7. Ceny Produktów, w tym promocje, zniżki i wyprzedaże, w Sklepie oraz w sklepach
stacjonarnych Sprzedającego mogą się różnić.
8. Koszty i metody dostawy zostają zaprezentowane Klientowi podczas składania
zamówienia w ramach Formularza zamówienia.
9. Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z
wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) do godziny 16.00.
§ 6
Płatność
1. O łącznej cenie, do której w związku ze złożeniem zamówienia zobowiązany jest
Klient (w tym kosztach dodatkowych takich jak np. koszty dostarczenia
Produktów lub koszty związane ze świadczeniem Usług) zostanie on
poinformowany za pośrednictwem Formularza zmówienia przed dokonaniem
zakupu.
2. Sklep umożliwia następujące formy płatności:
2.1. płatność przelewem
3. Decyzję o formie płatności podejmuje Klient podczas składania zamówienia
spośród opcji dostępnych w Sklepie.
4. Klient za pośrednictwem strony www Sklepu jest informowany o terminie, w
jakim powinna nastąpić płatność. Zamówienie nieopłacone w terminie zostanie
anulowane, zaś Klient nie będzie zobowiązany do zapłaty. O anulowaniu
zamówienia Sprzedający niezwłocznie poinformuje Klienta.
5. W przypadku wybranych Produktów lub Usług Sprzedający zastrzega sobie
możliwość wyłączenia niektórych sposobów dokonania zapłaty za zamówienie.
Na Sprzedającym spoczywa obowiązek uprzedniego (tj. przed złożeniem
zamówienia) poinformowania o tym fakcie Klienta.
6. Najpóźniej podczas składania zamówienia Klient może wyrazić wolę otrzymania
faktury VAT. W przypadku wybrania podczas składania zamówienia woli
otrzymania faktury VAT zostanie ona dostarczona wraz z zamówieniem.
7. Opis usług posprzedażowych dostępny w opisie danego Produktu.
§ 7
Prawo odstąpienia od umowy oraz wypowiedzenia umowy
1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym, który zawarł
umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania
jakiejkolwiek przyczyny. Postanowień niniejszego paragrafu nie stosuje się do
Przedsiębiorców niebędących Przedsiębiorcami Indywidualnymi.
2. W przypadku umowy sprzedaży termin odstąpienia od umowy rozpoczyna się od
otrzymania przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią zamówionych
Produktów.
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy w przypadku:
3.1. Usług świadczonych za pośrednictwem strony internetowej Sklepu –
Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, ponieważ ich
świadczenie rozpoczyna się w momencie rozpoczęcia korzystania z
odpowiedniej funkcjonalność strony internetowej,
3.2. w pozostałych wypadkach w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, przy
czym Sprzedawca zastrzega, że może się to przełożyć na termin realizacji
zlecenia,
chyba że z przepisów prawa lub niniejszego Regulaminu wynika brak możliwości
odstąpienia od umowy.
4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w dowolnej formie.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w szczególności za
pośrednictwem formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego
Regulaminu.
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
5.1. pisemnie na adres: ul. Zimowa 12 , Osiek Nad Wisłą 87-125
5.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
kantowka.info@wp.pl
6. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji
dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed
upływem terminu, o którym mowa w ust. 1.
7. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę tę uważa się za niezawartą. Jeżeli
Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedający przyjął
jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
8. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający niezwłocznie prześle Klientowi
potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
9. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający niezwłocznie, nie później niż
w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od
umowy, zwróci mu wszystkie otrzymane od niego płatności. Sprzedający może
wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili
otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu
jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10. Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedającego na numer konta
bankowego, z którego otrzymano zapłatę za Produkty, chyba że Konsument
wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z
żadnymi kosztami.
11. Jeżeli Klient Indywidualnym wybrał sposób dostarczenia Produktów inny niż
najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w Sklepie, Sprzedający nie jest
zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
12. W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest odesłać Sprzedawcy
zakupione Produkty nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił
od umowy. Zwrotu należy dokonać na adres: ul. Zimowa 12 , Osiek Nad Wisłą
87-125. Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania Produktów do
sprzedającego. Koszty zwrotu zależne są od taryfy podmiotu, z którego Klient
zdecyduje się skorzystać zwracając Produkt.
13. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów będące
wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
14. Jeżeli na wyraźne żądanie Klienta wykonywanie usługi ma się rozpocząć przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Klient ma
obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
15. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
15.1. o oświadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny,
jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą
Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że
po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia
od umowy, i przyjął to do wiadomości,
15.2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,
nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić
przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
15.3. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany,
wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu
jego zindywidualizowanych potrzeb,
15.4. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu
zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
15.5. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w
zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie
można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
15.6. w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
rzeczami,
15.7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena
została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których
dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość
zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,
15.8. w której Klient wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu
dokonania pilnej naprawy lub konserwacji, jeżeli przedsiębiorca świadczy
dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub
dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania
naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje
Klientowi w odniesieniu do dodatkowych Produktów,
15.9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
15.10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem
umowy o prenumeratę,
15.11. zawartej w drodze aukcji publicznej,
15.12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów
mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii,
usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,
sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres
świadczenia usługi,
15.13. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku
materialnym, za które klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli
Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od
umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał
konsumentowi potwierdzenie,
15.14. oświadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, w
przypadku których Klient wyraźnie zażądał od Sprzedającego, aby
przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już
w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta.
16. W przypadku umowy sprzedaży umowa ta obowiązuje do czasu jej realizacji.
W przypadku umów o świadczenie Usług czas trwania umowy oznaczony jest w
opisie danej usługi.
§ 8
Postępowanie reklamacyjne
1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Usług oraz Produktów, w tym
w szczególności z tytułu wad Produktów lub wykonanych Usług, jak również za
zgodność Produktów lub Usług z umową.
2. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi wobec Przedsiębiorców
zostaje wyłączona. W pozostałym zakresie całkowita odpowiedzialność
Sprzedającego wobec Przedsiębiorców niebędących Przedsiębiorcami
Indywidualnymi jest ograniczona do wysokości zapłaconej przez Klienta ceny
oraz kosztów dostawy zamówienia.
3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
4. Klient może złożyć reklamację w szczególności (lecz nie tylko), gdy wystąpiła
jedna z opisanych okoliczności:
4.1. Usługa lub Produkt są niezgodne z umową w szczególności gdy,
4.2. występują wady Produktu lub Usługi,
4.3. wystąpiło opóźnienie w realizacji zamówienia,
4.4. w fakturze VAT lub paragonie fiskalnym występuje błąd.
5. Zaleca się, by reklamacje były kierowane:
5.1. na adres tradycyjny tj. ul. Zimowa 12 , Osiek Nad Wisłą 87-125 z dopiskiem
"reklamacja"
bądź
5.2. na adres e-mail: kantowka.info@wp.pl
6. W celu usprawnienia procesu rozpoznania reklamacji, zaleca się, by zgłoszenie
reklamacyjne zawierało następujące dane:
6.1. imię i nazwisko,
6.2. nr zamówienia,
6.3. datę nabycia,
6.4. rodzaj reklamowanej Usługi lub Produktu,
6.5. dokładny opis problemu,
6.6. żądanie Klienta,
6.7. oczekiwany sposób udzielenia odpowiedzi: adres do korespondencji lub adres
poczty elektronicznej.
7. Zaleca się również, by wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarczyć Sprzedającemu
dowód zakupu Usługi lub Produktu (może to być na przykład kopia paragonu lub
kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód zakupu Usługi).
8. Użytkownik ma również prawo sformułowania reklamacji dotyczącej
technicznych nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem Sklepu, Usług
elektronicznych oferowanych za jego pośrednictwem. W takim przypadku,
zalecamy, by reklamacja obejmowała następujące informacje:
8.1. rodzaj nieprawidłowości oraz ich opis,
8.2. data wystąpienia problemów,
8.3. żądanie Użytkownika,
8.4. oczekiwany sposób udzielenia odpowiedzi: adres do korespondencji lub adres
poczty elektronicznej.
9. Przedstawienie ww. danych i dokumentów nie jest warunkiem przyjęcia
reklamacji do rozpoznania. Ich podanie przyspieszy udzielenie odpowiedzi.
10. Sprzedający rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z
danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
11. Sprzedający nie udziela gwarancji na Produkty, chyba że co innego wynika
z opisu danego Produktu na stronie Sklepu.
12. Odpowiedzialność Sprzedającego nie ma charakteru absolutnego. Nade
wszystko, wpływ na odpowiedzialność Sprzedającego może mieć należyta
konserwacja i eksploatacja Produktów.
13. Sprzedający zaleca postępowanie zgodnie z dostarczaną na etapie sprzedaży
Instrukcją. Instrukcja określa zasady prawidłowej konserwacji i eksploatacji, w
tym postanowienia dotyczące:
a. Skutków eksponowania niepomalowanego, niezabezpieczonego Produktu na
warunki atmosferyczne;
b. Zasad prawidłowego przygotowania surowego placu. Standardowo, surowy
plac należy najpierw zagruntować (impregnat gruntujący do drewna),
następnie należy położyć co najmniej 2.warstwy środków powłokotwórczych
(impregnat, lakierobejca, farba itp.). Szczegóły określa Instrukcja;
c. Zasad obserwacji Produktu pod kątem zużycia, ścierania powłoki (intensywne
korzystanie z Produktów w sposób naturalny prowadzi do typowego zużycia,
ścierania;
d. Zasad reakcji na niepożądane zmiany takie jak:
– utrata koloru
– przebarwienia od słońca
– pojawienie się mikroorganizmów np. grzyb ,glon, porost
Właściwa i terminowa reakcja pozwala rozwiązać problem u podstaw. Zignorowanie
problemu, prowadzi do jego narastania, a nawet nieodwracalnych zmian.
e. Zasad jak odczytywać zapewnienia producentów środków. Producenci
środków w swoich instrukcja bywają nieprecyzyjni, nie odnoszą się do
konkretnego tworzywa, nie biorą pod uwagę ścieralności, której poddawane
są Produkty;
f. Reguł odświeżania Produktów. Plac zabaw powinno się odświeżać w miarę
zużycia. Produkty powinno się kontrolować co najmniej 2 razy w roku, na
jesień aby odnowić powłokę oraz na wiosnę aby usunąć ubytki po zimie.
g. Zasad naprawy we własnym zakresie. Jeśli Kupujący zdecyduje się na naprawę
we własnym zakresie powinien postępować zgodnie z wymogami wiedzy
technicznej. W szczególności powinien, zeszlifować powierzchnię, a następnie
ja zagruntować i nanieść co najmniej 2 warstwy nowej powłoki.
§ 9
Polubowne sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny
i nie stanowią zobowiązania Sprzedającego do skorzystania z pozasądowych
sposobów rozwiązywania sporów.
2. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
2.1. Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z
wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie
polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury
mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych
poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej,
2.2. Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego
przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
2.3. Zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną do miejskiego lub powiatowego
rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań
statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów –
adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl.
2.4. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów
dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę
np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod
adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
3. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów
pomiędzy Sprzedającym a Konsumentem można znaleźć na stronie internetowej
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
§ 10
Warunki techniczne
1. Aby korzystać z Usług stanowiących funkcjonalności Sklepu konieczne jest
spełnienie następujących warunków technicznych:
1.1. posiadanie urządzenia elektronicznego takiego jak komputer, telefon, tablet
z dostępem do sieci Internet,
1.2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), które jest niezbędne dla
następujących usług: Profilu klienta, Formularza zamówienia, Formularza
kontaktowego.
1.3. przeglądarka internetowa w aktualnej wersji:
1.3.1. Internet Explorer,
1.3.2. Mozilla Firefox,
1.3.3. Google Chrome,
1.3.4. Safari,
1.3.5. Opera,
1.4. obsługiwanie technicznych plików cookie w przeglądarce,
1.5. włączona obsługa JavaScript.
2. W przypadku stwierdzenia przez Użytkownika nieprawidłowego działania
którejkolwiek z funkcjonalności Sklepu może on zgłosić ten fakt pod adresem:
kantowka.info@wp.pl
3. Odpłatne Usługi lub Produkty i treści cyfrowe dostępne w Sklepie mogą
wymagać spełnienia dodatkowych parametrów technicznych, które określone
zostaną w opisie danej Usługi.
§ 11
Zasady korzystania z Usług oraz realizacji zamówienia
1. Zaleca się dokonanie oględzin otrzymanej przesyłki w czasie i w sposób przyjęty
przy przesyłkach danego rodzaj.
2. W przypadku umów zawieranych z Przedsiębiorcami niebędących
Przedsiębiorcami Indywidualnymi Sprzedawca zastrzega sobie prawo do
anulowania złożonego zamówienia (tj. ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży
w rozumieniu art. 395 Kodeksu cywilnego) w terminie 14 dni od dnia złożenia
zamówienia. Odstąpienie od Umowy może nastąpić w szczególności, jeżeli
zamówienia wskazuje na nabycie Produktu w celu jego dalszej odsprzedaży, a
także z innych przyczyn, których wskazanie nie jest wymagane do złożenia
oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
2.1. Użytkownicy powinni korzystać ze Sklepu:
2.1.1. w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz zasadami współżycia
społecznego,
2.1.2. zgodnie z Regulaminem,
2.1.3. z poszanowaniem dóbr osobistych i praw autorskich,
2.1.4. w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu.
2.2. Użytkownicy powinni powstrzymać się od dostarczania treści o charakterze
bezprawnym.
2.3. W szczególności, Użytkownicy powinni powstrzymać się od:
2.3.1. Popierania radykalnych poglądów i zachowań, w szczególności o charakterze
dyskryminującym (bez względu na przyczynę dyskryminacji),
2.3.2. zamieszczania treści wulgarnych (w powszechnym tego słowa
rozumieniu),
2.3.3. podejmowania działań sprzecznych ze społecznymi normami, dobrymi
obyczajami,
2.3.4. publikowania wystąpień nawołujących lub zachęcających do
spożywania alkoholu, narkotyków, wyrobów tytoniowych lub innych
podobnych substancji,
2.3.5. upubliczniania treści naruszających cudze dobra osobiste (w tym
wizerunek osób trzecich),
2.3.6. podejmowania nieuzgodnionej ze Sprzedającym działalności
reklamowej (lub innej pokrewnej),
2.3.7. nieuzgodnionego ze Sprzedającym testowania Sklepu pod kątem
zabezpieczeń technicznych i informatycznych,
2.3.8. wykorzystywania treści zamieszczonych w Sklepie lub kodu źródłowego
Sklepu w celach zarobkowych (Za takie wykorzystanie nie uważa się
dokonania zamówienia Produktów na potrzeby prowadzonej działalności)
2.3.9. zamieszczania odnośników do stron naruszających reguły określone
w niniejszym paragrafie.
2.4. Sprzedający uniemożliwi dostęp do treści o bezprawnym charakterze:
2.4.1. po otrzymaniu urzędowego zawiadomienia
lub
2.4.2. po uzyskaniu wiarygodnej wiadomości na ten temat.
2.5. Z tego powodu, Sprzedający prosi o informowanie o wszelkich przypadkach
nadużyć lub naruszeń Regulaminu. Prosimy o kierowanie informacji na adres
e-mail: kantowka.info@wp.pl
2.6. Niedozwolone jest korzystanie z treści zamieszczonych w Sklepie:
2.6.1. przez ich wykorzystanie bez wyraźnego, czytelnego i zrozumiałego dla
przeciętnego obiorcy oznaczenia źródła informacji,
2.6.2. w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami, w
szczególności godzący w dobra osobiste osób trzecich, w tym przez
tworzenie treści obraźliwych, nawołujących do przemocy lub
nakłaniających do popełnienia czynów zabronionych,
2.6.3. w sposób naruszający interesy Sprzedającego,
2.6.4. do własnych celów zarobkowych.
§ 12
Prawa autorskie oraz prawa pokrewne
1. Korzystając ze Sklepu, każdy Użytkownik powinien respektować obowiązujące
przepisy dotyczące praw autorskich oraz własności intelektualnej.
2. Treści zawarte w Sklepie(w tym nade wszystko utwory, logotypy, znaki towarowe,
bazy danych) podlegają ochronie prawnej. Ochrona ta wynika z powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, w tym:
2.1. ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
2.2. ustawie o własności przemysłowej,
2.3. ustawie o ochronie baz danych,
2.4. ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
3. Przykładem naruszenia tych przepisów byłoby nieuzgodnione, pozaprawne,
zwielokrotnianie, publiczne udostępnianie w sieci, publiczne odtwarzanie wyżej
określonych treści.
4. Sam fakt korzystania ze Sklepu nie powoduje przeniesienia na Użytkowników
jakichkolwiek praw lub licencji dla treści objętych ochroną prawną.
§ 13
Uprawnienia Przedsiębiorcy Indywidualnego
1. Do Przedsiębiorcy Indywidualnego stosuje się:
1.1. postanowienia Regulaminu dotyczące prawa odstąpienia od umowy oraz
wszelkie inne postanowienia, w których wyraźnie wskazano ich zastosowanie
do Przedsiębiorcy Indywidualnego,
1.2. przepisy dotyczące Konsumenta, zawarte w art. 385(1)-385(3) Kodeksu
cywilnego (zakaz stosowania klauzul niedozwolonych),
1.3. przepisy Tytułu XI Dział II (1) Kodeksu Cywilnego (roszczenie sprzedawcy
w związku z wadliwością rzeczy sprzedanej).
2. Do przedsiębiorcy Indywidualnego nie ma zastosowania:
2.1. przepisy Tytułu XI Dział II Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady),
2.2. art. 563 oraz art. 567 § 2 Kodeksu Cywilnego, dotyczące kupującego,
2.3. art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego zdanie drugie.
§ 14
Postanowienia końcowe
1. Sprzedający oświadcza, że nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny na
podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
2. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 30.04.2023r
3. Ewentualne zmiany Regulaminu będą następować przy uwzględnieniu
następujących zasad:
3.1. zmiana Regulaminu będzie skuteczna po upływie 14 dni od daty
opublikowania nowej wersji Regulaminu w widocznym miejscu na stronie
internetowej Sklepu,
3.2. zarejestrowani Użytkownicy zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu
w drodze wiadomości e-mail,
3.3. zmiana Regulaminu nie pozbawia, ani nie ogranicza praw nabytych przez
Klienta przed jej wejściem w życie (w szczególności, nie wpływa na prawa i
obowiązki związane z zamówieniami złożonymi przed wejściem w życie
zmian Regulaminu).
4. Regulamin dostępny jest pod adresem http://staging3.modulaki.pl/blog/regulamin/
5. Zaleca się, by wszelkie uwagi, opinie na temat funkcjonowania Sklepu, jak
również informacje o naruszeniu Regulaminu kierować na adres poczty
elektroniczny Sprzedającego kantowka.info@wp.pl
6. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz ich ochrony zostały
zawarte w Polityce prywatności, która jest dostępna pod adresem:
http://staging3.modulaki.pl/blog/polityka-prywatnosci/
7. Ze Sprzedawcą można skontaktować się za pomocą adresów wskazanych
w niniejszym Regulaminie, jak również następującymi drogami:
7.1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kantowka.info@wp.pl
7.2. telefonicznie pod numerem: 690 006 451
7.3. pocztą tradycyjną wysyłając korespondencję na adres: ul. Zimowa 12 , Osiek
Nad Wisłą 87-125
8. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą niebędącym
Przedsiębiorcą Indywidualnym, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu
na siedzibę Sprzedającego.
9. Treść Regulaminu może być utrwalona przez Klienta w każdym czasie poprzez
jego wydrukowanie ze strony Sklepu lub pobranie.
10. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać praw
Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie obowiązujących
przepisów prawa. W przypadku, gdy regulacje bezwzględnie obowiązującego
prawa kraju zwykłego pobytu Klienta lub Usługobiorcy będącego Konsumentem
lub Przedsiębiorcą Indywidualnym przewidują dla niego korzystniejsze warunki
niż przepisy prawa polskiego oraz postanowienia niniejszego Regulaminu,
zastosowanie znajdą przepisy prawa kraju zwykłego pobytu Klienta.
11. W przypadku zamieszczenia treści Regulaminu w kilku wersjach językowych
wiążąca jest treść w języku polskim.
Polityka prywatności www.modulaki.pl
Cenimy Twoją prywatność i zależy nam na tym, abyś w czasie korzystania z naszych
usług miał pełną świadomość co do tego jak przetwarzamy dane osobowe i wiedział, że
Twoje dane są bezpieczne. Dlatego też poniżej prezentujemy informacje o zasadach
przetwarzania przez nas danych osobowych.
§ 1 Podstawowe pojęcia
1. Administratorem Twoich danych osobowych (zwanym dalej Administratorem) jest
Kwiatkowski Rafał, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą
KANTÓWKA SP. Z O.O. z siedzibą w Osiek Nad Wisłą (87-125) przy ulicy
Zimowa 12, NIP 8792750234, REGON 526122397, (zwana Administratorem)
Administrator w przejrzysty sposób określił odpowiednie zakresy swojej
odpowiedzialności dotyczącej wypełniania obowiązków wynikających z RODO.
Osoba, której dane dotyczą, może wykonywać przysługujące jej prawa wynikające z
RODO wobec Administratora.
2. Administrator prowadzi sklep internetowy pod adresem www.modulaki.pl, zwany
dalej Sklepem.
3. Danymi osobowymi w myśl niniejszej Polityki Prywatności są wszelkie informacje
o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie,
której dane dotyczą”), zgodnie z dyspozycją art. 4 ust. 1 RODO;
4. Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio
lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora
takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator
internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną,
fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną
tożsamość osoby fizycznej, zgodnie z dyspozycją art. 4 ust. 1 RODO.
5. Podanie danych osobowych w celu realizacji umowy o świadczenie usług
określonych w regulaminie sklepu
internetowego http://staging3.modulaki.pl/blog/regulamin zwanego
dalej Regulaminem jest dobrowolne, ale jest również warunkiem zawarcia
umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność
zawarcia umowy i realizacji usług.
6. Podstawą prawną stosowanych przez nas zasad ochrony danych osobowych jest
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) oraz Ustawa z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).
7. Użytkownikiem jest każda osoba fizyczna odwiedzająca Sklep lub w inny sposób
korzystająca z usług wskazanych w Regulaminie. Klientem jest osoba
dokonująca zakupów w naszym Sklepie.
8. Osoby, które dokonują rejestracji nowego konta w Sklepie, proszone są o podanie
danych niezbędnych do utworzenia i obsługi konta. Osoby wyłącznie
odwiedzające stronęwww.modulaki.pl mogą przeglądać Sklep bez uprzedniej
rejestracji oraz podawania danych osobowych.
§ 2 Przetwarzanie danych
1. Przetwarzanie danych osobowych będzie następować w celu:
a. realizacji umowy o świadczenie usług określonych Regulaminem (art. 6 ust. 1
lit. b RODO);
b. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1
lit. c RODO);
c. w celu prowadzenia analiz aktywności Użytkowników oraz ich preferencji w
celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług (art. 6 ust. 1 lit.
b RODO);
d) marketingu produktów lub usług własnych, w tym spersonalizowanych (art. 6
ust. 1 lit. f RODO);
e) dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
2. Aktywność Użytkownika na stronie Sklepu oraz jego dane osobowe, mogą zostać
zarejestrowane w logach systemowych. Zebrane w ten sposób informacje mogą
być przetwarzane w związku ze świadczeniem usług. Administrator może
przetwarzać je również w celach technicznych. Dane mogą być również
tymczasowo przechowywane i przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa
i poprawnego funkcjonowania systemu informatycznego, np. dla wykonania
backupu tj. kopii bezpieczeństwa.
3. Dane przetwarzane będą przez czas świadczenia usługi lub realizowania
zamówienia, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego
sprzeciwu względem przetwarzania danych gdy podstawą prawną przetwarzania
danych jest uzasadniony interes Administratora.
4. Okres przetwarzania danych może zostać przedłużony w przypadku, gdy
przetwarzanie danych wynika z obowiązku nałożonego na Administratora przez
przepisy prawne lub jest to niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych
roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w
zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu
przetwarzania dane będą nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
5. Zakres danych zbieranych przez Sklep
a) Dane zbierane podczas rejestracji oraz transakcji zakupu: Każdy Klient rejestrując
się w Sklepie dobrowolnie podaje swoje dane. Jednakże, brak zgody na przetwarzanie
danych osobowych dla celów złożenia i realizacji zamówienia uniemożliwia składanie
zamówień w Sklepie. Klient rejestrując się w Sklepie podaje imię i nazwisko, adres e-
mail, numer telefonu, adres zamieszkania, opcjonalnie dane do faktury o ile będą inne
niż adres do wysyłki. W trakcie rejestracji Klient podaje również hasło
zabezpieczające
konto Klienta w Sklepie. Hasło winno być strzeżone przez Klienta przed
wykorzystaniem przez osoby trzecie;
b) Dane zbierane automatycznie: Podczas wizyty Klienta na stronie Sklepu
automatycznie zbierane są dane adresu IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ
systemu operacyjnego. Dane te mogą być zbierane przez pliki „cookies” (tzw.
„ciasteczka”), system „Google Analytics”. Ponadto Sklep zbiera również dane
Klientów, takie jak adres IP oraz adres e-mail, którzy skontaktują się ze Sklepem za
pośrednictwem strony http://staging3.modulaki.pl/blog
c) Na stronie Sklepu oraz jego funpage na Facebook’u umieszczane są wizerunki
dzieci
przesyłane przez ich rodziców lub opiekunów prawnych. Zdjęcia te są przesyłane
nieodpłatnie w celu prezentacji zakupionych w Sklepie produktów. Warunkiem
publikacji zdjęcia jest uzyskanie uprzedniej, wyraźnej zgody. Z tytułu publikacji
zdjęć, nie przysługuje wynagrodzenie.
§ 3 Wykorzystywanie danych przez Sklep
1. Dane podane przez Klienta podczas rejestracji są wykorzystywane wyłącznie do
umożliwienia Klientowi zalogowania się w Sklepie oraz w celu realizacji zamówienia.
2. Dane zbierane podczas transakcji zakupu są wykorzystywane wyłącznie w celu
realizacji płatności za złożone zamówienie.
3. Dane Klienta udostępniane są innym podmiotom, takim jak firmy kurierskie,
operatorom płatności, ubezpieczyciele w celu realizacji zamówienia.
4. Dane Klienta zbierane są również w celu przesyłania informacji handlowych w
rozumieniu ustawy z dnia dnia 9 czerwca 2017 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną ( (Dz.U. z 2017 r. poz. 1219), ze zmianami), jeżeli Klient wyraził zgodę
na ich otrzymywanie.
5. Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań Klientów na
stronie www.modulaki.pl lub do personalizacji zawartości strony Sklepu. W
powyższym
zakresie dane są przetwarzane w formie zanonimizowanej.
6. Dane zbierane poprzez bezpośredni kontakt Klienta ze Sklepem przez stronę
internetową są wykorzystywane wyłącznie w celu prowadzenia korespondencji z
Klientem i ustosunkowania się do zapytania Klienta.
7. Dane zbierane w celu przesyłania Newslettera są wykorzystywane wyłącznie do jego
przesyłania i są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody tak długo jak zgoda ta
nie
zostanie cofnięta.
8. Za zgodą Klienta dane mogą zostać wykorzystane w celach marketingowych.
§ 4 Zabezpieczenie danych
1. Administrator z najwyższą troską dobiera i stosuje środki techniczne i
organizacyjne w celu zapewnienia ochrony przetwarzania danych osobowych.
2. Dostęp do danych osobowych Klientów posiadają jedynie osoby przeszkolone w
zakresie ochrony danych osobowych i posiadające stosowne upoważnienie
nadane przez Administratora.
3. Administrator stosuje odpowiednie środki w stosunku do przetwarzanych danych
osobowych w celu ich zabezpieczenia przed nieupoważnionym dostępem do nich
przez osoby trzecie oraz zapewniające zgodność ich przetwarzania z
obowiązującymi przepisami prawa.
4. Klient zobowiązany jest chronić poufność haseł i nazw użytkownika, które
wykorzystuje w Sklepie. Klient ponosi odpowiedzialność za przekazanie hasła i
umożliwienie korzystania z konta przez osoby trzecie. Klient zobowiązuje się
zawiadamiać Sklep niezwłocznie, licząc od dnia, w którym powziął informację o
korzystaniu z jego konta przez osoby nieupoważnione lub o wszelkich innych
znanych mu naruszeniach bezpieczeństwa.
5. Podjęto stosowne kroki w celu zabezpieczenia podawanych na niej danych
osobowych oraz w celu ich ochrony przed zgubieniem, nadużyciami, oraz
dostępem, udostępnieniem, zmianą lub zniszczeniem bez zezwolenia.
6. Komunikacja między komputerem użytkownika a serwerem Sklepu podczas
zbierania danych osobowych, jest zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL
(Secure Socket Layer).
7. Sklep informuje, iż przetwarzanie danych osobowych odbywa się z zachowaniem
ich pofuności oraz jest zabezpieczone przed udostępnieniem osobom trzecim.
§ 5 Odbiorcy danych
1. W związku z realizacją usług dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym
podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę
systemów informatycznych, podmiotom takim jak banki i operatorzy płatności,
podmioty świadczące usługi księgowe, kurierskie. W niektórych przypadkach
mogą być powierzane do przetwarzania kancelarii prawnej.
2. W przypadku uzyskania zgody Użytkownika jego dane mogą zostać także
udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów
marketingowych.
3. Administrator oświadcza, że przetwarzane przez niego dane osobowe Klientów i
Użytkowników poza przypadkami wskazanymi w pkt. 9. nie będą przekazywane
do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
4. Zmiana danych
a) Zmianie nie podlegają dane użyte do transakcji zakupu, gdyż są one częścią
dokumentu księgowego oraz dane zbierane automatycznie.
b) W dowolnej chwili Klient, który założył konto w Sklepie, może wnieść do
Sklepu
wniosek o jego usunięcie. Usunięcie konta oznacza usunięcie wszelkich
danych
Klienta oraz jest nieodwracalne.
5. Uprawnienia podmiotów danych
6. Uprzejmie informujemy, że posiadasz prawo do:
a) sprostowania danych osobowych;
b) usunięcia danych osobowych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
e) przenoszenia danych osobowych;
f) dostępu do swoich danych osobowych.
7. Szanujemy Twoje prawa wynikające z obowiązujących przepisów o ochronie
danych osobowych i staramy się ułatwić Tobie ich realizację.
8. Wskazujemy, że wymienione uprawnienia nie mają charakteru absolutnego, co
oznacza, że w niektórych sytuacjach możemy zgodnie z prawem odmówić Tobie
ich realizacji. Zanim to jednak nastąpi poddajemy Twoje żądanie wnikliwej
analizie i oddstępujemy od jego realizacji wyłącznie w sytuacji, gdy odmowa
uwzględnienia żądania jest konieczna.
9. Odnośnie do prawa wniesienia sprzeciwu wyjaśniamy, że w każdej chwili
przysługuje Tobie prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora ze względu na
Twoją szczególną sytuację. Należy jednak pamiętać, że zgodnie z przepisami
możemy odmówić uwzględnienia sprzeciwu, jeżeli wykażemy, że istnieją prawnie
uzasadnione podstawy do przetwarzania, które są nadrzędne w stosunku do
Twoich interesów, praw i wolności lub istnieją podstawy do ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń.
10. Ponadto w każdej chwili masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania
Twoich danych osobowych do celów marketingowych. W takiej sytuacji po
otrzymaniu sprzeciwu zaprzestaniemy przetwarzania w tym celu.
11. Swoje uprawnienia możesz realizować poprzez:
a) wysłanie maila bezpośrednio do nas na adres kantówka.info@wp.pl
b) kliknięcie na linku w wiadomości e-mail, dołączonego na końcu wiadomości
c) poprzez kontakt telefoniczny pod numerem +48 690006451
12. Jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z
obowiązującym prawem, możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych na adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa.
§ 6 Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich
1. Dla zapewnienia wygody naszych Klientów oraz w związku z rozwojem
społeczeństwa informacyjnego korzystamy z popularnych usług i technologii,
oferowanych przez takie podmioty, jak Facebook i Instagram. Firmy te posiadają
swoje główne siedziby poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów
RODO są traktowane jako państwa trzecie. RODO wprowadza pewne
ograniczenia w przekazywaniu danych osobowych do państw trzecich, ponieważ
skoro nie stosuje się tam, co do zasady przepisów europejskich, ochrona danych
osobowych obywateli Unii Europejskiej może być niestety niewystarczająca.
Dlatego też każdy administrator danych osobowych ma obowiązek ustalić
podstawę prawną takiego przekazywania.
2. Ze swojej strony zapewniamy, że przy korzystaniu z usług i technologii
przekazujemy dane osobowe wyłącznie podmiotom ze Stanów Zjednoczonych i
wyłącznie takim, które gwarantują, że będą przestrzegać wysokich standardów w
zakresie ochrony danych osobowych, jakie obowiązują w Unii Europejskiej,
dlatego korzystanie z ich usług i oferowanych technologii w procesie
przetwarzania danych osobowych jest zgodne z prawem.
§ 7 Pliki Cookies
1. Co to są pliki cookies? Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne,
w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym
Klienta przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies
zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas
przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
2. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka
internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu
końcowym Klienta. W takim wypadku Klienci mogą dokonać w każdym czasie
zmiany
ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w
szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w
ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym
zamieszczeniu w urządzeniu Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i
sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania
(przeglądarki internetowej).
3. Jak mogę zarządzać moimi zgodami na korzystanie z plików cookies?
Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka
internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu
końcowym Klienta. Klienci mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień
dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w
taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach
przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w
urządzeniu Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików
cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Możesz zarządzać plikami cookies wykorzystywanymi przez naszą stronę lub przez
jakikolwiek inny serwis internetowy, poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki
internetowej. Poniżej wskazujemy metody zmiany ustawień w najpopularniejszych
przeglądarkach (kolejno: Chrome, Firefox, Opera i Internet Explorer):
https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=
pl
https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
https://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-
cookies
Uwaga! Wycofanie udzielonej przez Ciebie zgody na korzystanie z plików cookies może
oznaczać ograniczenie niektórych funkcjonalności niniejszej strony i Sklepu!
§ 8 Funpage Facebook oraz strony Instagram Sklepu
Sklep posiada swój funpage na Facebook. Funkcje przypisane poszczególnym linkom, w
szczególności przekazywanie informacji oraz danych osobowych, aktywowane są
dopiero po kliknięciu na dany link. W momencie uruchomienia linku następuje aktywacja
pluginu tj. wtyczki społecznościowej w/w wskazanych portali społecznościowych.
Oznacza to, że Twoja przeglądarka połączy się z tym serwisem. Jeśli podczas wizyty w
na stronie Sklepu klikniesz na link Facebook dojdzie do przekazania Twoich danych
osobowych oraz ich przetwarzania przez dany portal społecznościowy czy serwis. W
przypadku gdy podczas odwiedzania naszej strony klikniesz na ikonę Facebook będąc
jednocześnie zalogowanym w danym portalu czy serwisie, to za pośrednictwem Twojego
konta na tym portalu lub serwisie może dojść do przekazania informacji o odwiedzeniu
naszego Sklepu oraz zapisania tego faktu na Twoim koncie odpowiednio Facebook.
Jeżeli chcesz uniknąć takiej sytuacji pamiętaj aby wylogować się ze swojego konta w
danym portalu lub serwisie zanim klikniesz na dany link. Zakres oraz cel przetwarzania
danych osobowych przez w/w portale społecznościowe a także związane z tym prawa i
obowiązki administratora takiego portalu związane z ochroną prywatności użytkowników
znajdziesz:
https://www.facebook.com/privacy/explanation
Zastrzegamy, że za przetwarzanie danych, przez Facebook odpowiedzialne są te
serwisy i usługi społecznościowe.
§ 9 Zmiana Polityki Prywatności
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności, o czym Klienci
zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem, nie później niż na 14 dni przed
ich wprowadzeniem, poprzez poinformowanie na głównej stronie www.modulaki.pl o
zamieszczeniu nowej treści niniejszego dokumentu.