Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu www.modulaki.pl, dokonywania zakupów za jego pośrednictwem oraz procedury reklamacyjnej. Regulamin zawiera postanowienia, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (U. z 2020 r. poz. 344 tj. ze zm.).
Definicje (wskazane poniżej terminy, pisane z wielkiej litery, należy rozumieć zgodnie z przedstawioną poniżej definicją):
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. 2022 poz. 1360 ze zm.),
Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedającym czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
Klient – podmiot dokonujący zakupu lub zamawiający Usługi za pośrednictwem Sklepu,
Produkty – rzeczy ruchome przeznaczone na sprzedaż, stanowiące asortyment dostępny w Sklepie,
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową,
Przedsiębiorca Indywidualny osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedającym czynności prawnej związanej bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej czynności wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Niniejszy regulamin,
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedającego pod adresem – www.modulaki.pl
Sprzedający – KANTÓWKA Sp. z o.o. z siedzibą w Osiek Nad Wisłą przy ulicy Zimowa 12, NIP 8792750234, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001052632, o kapitale zakładowym w wysokości 15.000 złotych; e-mail: kantowka.info@gmail.com
Usługa – oferowane przez Sprzedającego usługi, w tym usługi cyfrowe określone w Regulaminie,
Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 poz. 287 ze zm.),
Użytkownik – każda osoba korzystająca ze strony Sklepu.
§ 2 Funkcjonalności
W Sklepie Sprzedający prowadzi sprzedaż Produktów i Usług oraz udostępnia następujące funkcjonalności Sklepu (będące usługami świadczonymi drogą elektroniczną):
Wirtualny koszyk,
Formularz zamówienia,
Usługa Opinii.
Wszystkie wskazane w pkt 1.1-1.3 funkcjonalności mają charakter nieodpłatny.
§ 3 Wirtualny koszyk
Wirtualny koszyk jest narzędziem umożliwiającym Klientowi zarządzanie Produktami lub Usługami przed ich zakupem, przeliczanie wartości zamówienia oraz kosztów dostawy.
Podczas wyboru Produktu lub Usługi, Klient może dowolnie zmieniać zawartość koszyka poprzez dodawanie i usuwanie poszczególnych Produktów lub Usługi lub zmianę ich ilości.
Sprzedający zastrzega, że w szczególnych przypadkach liczba sztuk Produktów lub Usług, jakie zamawia Klient może być ograniczona, o czym Klient zostanie poinformowany podczas składania zamówienia.
§ 4 Formularz zamówienia
Formularz zamówienia to jednorazowa, nieodpłatna usługa umożliwiająca prawidłowy dobór Produktów Usług, wprowadzenie danych niezbędnych do finalizacji zakupu. Korzystanie z Formularza zamówienia staje się możliwe z chwilą dodania co najmniej jednego Produktu lub Usługi do Wirtualnego koszyka.
Formularz zamówienia wymaga wskazania danych Klienta: imię i nazwisko, wybrana metoda płatności, numer telefonu, adres e-mail, adres do doręczenia zamówienia: ulica, numer budynku i lokalu (jeżeli dotyczy), ewentualnych uwag do zamówienia lub dostawy. W przypadku zakupów dokonywanych w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą konieczne jest podanie dodatkowo:
adresu rozliczeniowego,
NIP-u,
danych prowadzonej działalności gospodarczej, w ramach której składane jest zamówienie (np. danych jednoosobowej działalności, spółki, fundacji itd.).
Dane w Formularzu zamówienia można modyfikować dowolnie, do chwili dokonania potwierdzenia. Potwierdzenie następuje poprzez aktywowanie przycisku „Zamawiam i płacę“.
W przypadku składania zamówienia po zalogowaniu do Profilu Klienta dane do Formularza zamówienia mogą zostać zapamiętane na potrzeby przyszłych zamówień. Może to nastąpić tylko za uprzednią zgodą Klienta.
§ 4a Usługa Opinii
Usługa Opinii polega na umożliwieniu publikacji na stronie internetowej Sklepu wypowiedzi dotyczących zakupionych Produktów lub Usług.
Rezygnacja z Usługi Opinii możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania opinii przez Klienta na stronie internetowej Sklepu.
W celu publikacji Opinii należy poza treścią Opinii wskazać nazwę (np. nazwę, imię i nazwisko) autora Opinii oraz e-mail, który powinien być tożsamy z e-mailem wskazanym w Formularzu zamówienia opiniowanego Produktu lub Usługi.
Zakazane jest zamieszczanie opinii:
dotyczących Produktu lub Usługi bez ich uprzedniego używania lub nabycia od Sprzedającego przez osobę dokonującą publikacji opinii;
stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
naruszających dobra osobiste Sprzedającego lub osoby trzeciej;
przez opłaconych użytkowników, w celu sztucznego podwyższenia oceny Produktu lub Usługi.
Sprzedający może w każdej chwili dokonywać weryfikacji, czy zamieszczone opinie są zgodne z Regulaminem, a w szczególności, czy pochodzą od Klientów, którzy rzeczywiście nabyli Produkt lub Usługę. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących zamieszczonych opinii, każdy użytkownik Sklepu może zgłosić Sprzedającemu opinię do weryfikacji. Po otrzymaniu zgłoszenia od Kupującego Sprzedający podejmie racjonalnie uzasadnione działania, odpowiednie do posiadanych możliwości, które będą miały na celu weryfikację zamieszczonej opinii.
Sprzedający dokłada starań, by opinie pochodziły od Klientów, którzy używali Produktu / Usługi lub Produkt / Usługę nabyli, w szczególności poprzez porównanie udostępnionych w ramach publikacji opinii danych osobowych i danych kontaktowych e-mail z danymi wynikającymi z zamówień Produktów lub Usług.
W przypadku zamieszczenia opinii niezgodnej z Regulaminem Sprzedający może odmówić publikacji opinii lub ją usunąć.
§ 5 Zawarcie Umowy
Informacje zawarte na stronie www Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy.
Indywidualne ustawienia urządzenia końcowego mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją Produktu (np. na komputerze Użytkownika), a jego rzeczywistym wyglądem (kolor, proporcje itp.).
Zawarcie umowy sprzedaży Produktów lub umowy o świadczenie Usług między Klientem, a Sprzedającym następuje zgodnie z opisaną procedurą:
Klient umieszcza wybrane Produkty lub Usługi w Wirtualnym Koszyku,
Klient wybiera ewentualne usługi dodatkowe,
korzystając z Formularza zamówienia, Klient określa ilość Produktów, wskazuje metodę płatności, wprowadza dane niezbędne do realizacji zamówienia,
Klient uzyskuje możliwość sprawdzenia zawartości i warunków zamówienia,
W przypadku Usług, Klient składa oświadczenie: „Niniejszym zamawiam wykonanie umowy o świadczenie usług i wnoszę o realizację przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, w związku z czym nie będę miał(a) prawa do odstąpienia od umowy, jeżeli Sprzedający wykona usługę w pełni”.
Klient składa zamówienie, aktywując przycisk „Kupują i płacę” – w tym momencie zamówienie uważa się za złożone.
Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedającemu przez Klienta oferty zawarcia umowy.
Po złożeniu zamówienia Sprzedający potwierdza jego otrzymanie oraz potwierdza przyjęcie do realizacji. Od tego momentu umowę uznaje się za zawartą. W przypadku nieotrzymania e-maila z potwierdzeniem zakupu w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
Po zawarciu umowy, Sprzedający potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
W przypadku niewyrażenia zgody, o której mowa w pkt 3.3.5 rozpoczęcie realizacji umowy zostanie wstrzymane na okres 14 dni.
Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek od towarów i usług VAT) i nie zawierają kosztów dostawy. Ceną wiążącą jest cena podana na stronie internetowej Sklepu przy Usłudze lub Produkcie w chwili złożenia zamówienia.
Termin realizacji zamówienia wynika z terminu wskazanego na podstronie danego Produktu lub Usługi. W przypadku zamówienia większej liczby Produktów czas zamówienia odpowiada najdłuższemu z terminów realizacji zamówienia dla poszczególnych Produktów objętych zamówieniem.
Ceny Produktów, w tym promocje, zniżki i wyprzedaże, w Sklepie oraz w sklepach stacjonarnych Sprzedającego mogą się różnić.
Koszty i metody dostawy zostają zaprezentowane Klientowi podczas składania zamówienia w ramach Formularza zamówienia.
Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) do godziny 16.00.
§ 6 Płatność
O łącznej cenie, do której w związku ze złożeniem zamówienia zobowiązany jest Klient (w tym kosztach dodatkowych takich jak np. koszty dostarczenia Produktów lub koszty związane ze świadczeniem Usług) zostanie on poinformowany za pośrednictwem Formularza zamówienia przed dokonaniem zakupu.
Sklep umożliwia następujące formy płatności:
płatność przelewem
płatność on-line poprzez system płatności Autopay, obsługiwany przez Autopay S.A. z siedziba w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000320590, o kapitale zakładowym w wysokości 2 205 500 PLN (w całości wpłaconym), NIP: 585-13-51-185 w ramach udostępnionych przez Autopay metod płatności.
płatność gotówką
Decyzję o formie płatności podejmuje Klient podczas składania zamówienia spośród opcji dostępnych w Sklepie.
Klient za pośrednictwem strony www Sklepu jest informowany o terminie, w jakim powinna nastąpić płatność. Zamówienie nieopłacone w terminie zostanie anulowane, zaś Klient nie będzie zobowiązany do zapłaty. O anulowaniu zamówienia Sprzedający niezwłocznie poinformuje Klienta.
W przypadku wybranych Produktów lub Usług Sprzedający zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dokonania zapłaty za zamówienie. Na Sprzedającym spoczywa obowiązek uprzedniego (tj. przed złożeniem zamówienia) poinformowania o tym fakcie Klienta.
Najpóźniej podczas składania zamówienia Klient powinien wyrazić wolę otrzymania faktury VAT. W przypadku wybrania podczas składania zamówienia woli otrzymania faktury VAT zostanie ona dostarczona wraz z zamówieniem. W przypadku braku wyrażenia przez Klienta woli otrzymania faktury VAT w terminie przewidzianym przepisami prawa, Sprzedający nie jest zobowiązany do wystawienia faktury VAT.
Opis usług posprzedażowych dostępny w opisie danego Produktu.
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy oraz wypowiedzenia umowy
Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Postanowień niniejszego paragrafu nie stosuje się do Przedsiębiorców niebędących Przedsiębiorcami Indywidualnymi.
W przypadku umowy sprzedaży termin odstąpienia od umowy rozpoczyna się od otrzymania przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią zamówionych Produktów.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy w przypadku:
Usług świadczonych za pośrednictwem strony internetowej Sklepu – Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, ponieważ ich świadczenie rozpoczyna się w momencie rozpoczęcia korzystania z odpowiedniej funkcjonalność strony internetowej,
w przypadku pozostałych usług w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym Sprzedawca zastrzega, że może się to przełożyć na termin realizacji zlecenia, chyba że z przepisów prawa lub niniejszego Regulaminu wynika brak możliwości odstąpienia od umowy.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w dowolnej formie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w szczególności za pośrednictwem formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
pisemnie na adres: ul. Zimowa 12 , Osiek Nad Wisłą 87-125 5.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kantowka.info@wp.pl
Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1.
W przypadku odstąpienia od umowy, umowę tę uważa się za niezawartą. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedający przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci mu wszystkie otrzymane od niego płatności. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwrot płatności zostanie dokonany przez Sprzedającego na numer konta bankowego, z którego otrzymano zapłatę za Produkty, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w Sklepie, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
W przypadku odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest odesłać Sprzedawcy zakupione Produkty nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Zwrotu należy dokonać na adres: ul. Zimowa 12 , Osiek Nad Wisłą 87-125. Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania Produktów do sprzedającego. Koszty zwrotu zależne są od taryfy podmiotu, z którego Klient zdecyduje się skorzystać zwracając Produkt.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
Jeżeli na wyraźne żądanie Klienta wykonywanie usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Klient ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
o oświadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
w której Klient wyraźnie żądał, aby Sprzedający do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji, jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych Produktów,
oświadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których Klient wyraźnie zażądał od Sprzedającego, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta.
W przypadku umowy sprzedaży umowa ta obowiązuje do czasu jej realizacji. W przypadku umów o świadczenie Usług czas trwania umowy oznaczony jest w opisie danej usługi.
§ 8 Postępowanie reklamacyjne
Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Usług oraz Produktów, w tym w szczególności z tytułu wad Produktów lub wykonanych Usług, jak również za zgodność Produktów lub Usług z umową. W stosunku do Konsumentów i Przedsiębiorców Indywidualnych regulacja tej odpowiedzialności zawarta jest w przepisach Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. (tj. t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 2759 ze zm.) w szczególności w art. 43a–43e tej ustawy (w przypadku Produktów) oraz art. 43h–43n tej ustawy (w przypadku treści i usług cyfrowych).
W przypadku zamówienia usługi montażu Produktu lub Produktów, wszelkie wady Produktów lub Usług Klient powinien wskazać na protokole odbioru podlegającym podpisaniu przez obie Strony. W przypadku niestawiennictwa lub odmowy podpisania protokołu przez Klienta, Sprzedający może dokonać jednostronnego odbioru i uznać, iż odbiór został dokonany bez zastrzeżeń do stanu wizualnego i technicznego Produktu i usługi montażu.
Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi wobec Przedsiębiorców zostaje wyłączona. W pozostałym zakresie całkowita odpowiedzialność Sprzedającego wobec Przedsiębiorców niebędących Przedsiębiorcami Indywidualnymi jest ograniczona do wysokości zapłaconej przez Klienta ceny oraz kosztów dostawy zamówienia.
Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Klient może złożyć reklamację w szczególności (lecz nie tylko), gdy wystąpiła jedna z opisanych okoliczności:
Usługa lub Produkt są niezgodne z umową w szczególności gdy,
występują wady Produktu lub Usługi,
wystąpiło opóźnienie w realizacji zamówienia,
w fakturze VAT lub paragonie fiskalnym występuje błąd.
Zaleca się, by reklamacje były kierowane:
na adres tradycyjny tj. ul. Zimowa 12 , Osiek Nad Wisłą 87-125 z dopiskiem #reklamacja# bądź
W celu usprawnienia procesu rozpoznania reklamacji, zaleca się, by zgłoszenie reklamacyjne zawierało następujące dane:
imię i nazwisko,
nr zamówienia,
datę nabycia,
rodzaj reklamowanej Usługi lub Produktu,
dokładny opis problemu,
żądanie Klienta,
oczekiwany sposób udzielenia odpowiedzi: adres do korespondencji lub adres poczty elektronicznej.
Zaleca się również, by wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarczyć Sprzedającemu dowód zakupu Usługi lub Produktu (może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód zakupu Usługi).
Użytkownik ma również prawo sformułowania reklamacji dotyczącej technicznych nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem Sklepu, Usług elektronicznych oferowanych za jego pośrednictwem. W takim przypadku, zalecamy, by reklamacja obejmowała następujące informacje:
rodzaj nieprawidłowości oraz ich opis,
data wystąpienia problemów,
żądanie Użytkownika,
oczekiwany sposób udzielenia odpowiedzi: adres do korespondencji lub adres poczty elektronicznej.
Przedstawienie ww. danych i dokumentów nie jest warunkiem przyjęcia reklamacji do rozpoznania. Ich podanie przyspieszy udzielenie odpowiedzi.
Sprzedający rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
Sprzedający nie udziela gwarancji na Produkty, chyba że co innego wynika z opisu danego Produktu na stronie Sklepu.
Odpowiedzialność Sprzedającego nie ma charakteru absolutnego. Nade wszystko, wpływ na odpowiedzialność Sprzedającego może mieć należyta konserwacja i eksploatacja Produktów.
Sprzedający zaleca postępowanie zgodnie z dostarczaną na etapie sprzedaży Instrukcją. Instrukcja określa zasady prawidłowej konserwacji i eksploatacji, w tym postanowienia dotyczące:
Skutków eksponowania niepomalowanego, niezabezpieczonego Produktu na warunki atmosferyczne;
Zasad prawidłowego przygotowania surowego placu. Standardowo, surowy plac należy najpierw zagruntować (impregnat gruntujący do drewna), następnie należy położyć co najmniej 2.warstwy środków powłokotwórczych (impregnat, lakierobejca, farba itp.). Szczegóły określa Instrukcja;
Zasad obserwacji Produktu pod kątem zużycia, ścierania powłoki (intensywne korzystanie z Produktów w sposób naturalny prowadzi do typowego zużycia, ścierania;
Zasad reakcji na niepożądane zmiany takie jak: – utrata koloru, – przebarwienia od słońca, – pojawienie się mikroorganizmów np. grzyb, glon, porost
Właściwa i terminowa reakcja pozwala rozwiązać problem u podstaw. Zignorowanie problemu, prowadzi do jego narastania, a nawet nieodwracalnych zmian.
Zasad jak odczytywać zapewnienia producentów środków. Producenci środków w swoich instrukcja bywają nieprecyzyjni, nie odnoszą się do konkretnego tworzywa, nie biorą pod uwagę ścieralności, której poddawane są Produkty;
Reguł odświeżania Produktów. Plac zabaw powinno się odświeżać w miarę zużycia. Produkty powinno się kontrolować co najmniej 2 razy w roku, na jesień aby odnowić powłokę oraz na wiosnę aby usunąć ubytki po zimie.
Zasad naprawy we własnym zakresie. Jeśli Kupujący zdecyduje się na naprawę we własnym zakresie powinien postępować zgodnie z wymogami wiedzy technicznej. W szczególności powinien, zeszlifować powierzchnię, a następnie ją zagruntować i nanieść co najmniej 2 warstwy nowej powłoki.
§ 9 Polubowne sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania. Sprzedającego do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.
Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej,
Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
Zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów –adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl.
Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy Sprzedającym a Konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
§ 10 Warunki techniczne
Aby korzystać z Usług stanowiących funkcjonalności Sklepu konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych:
posiadanie urządzenia elektronicznego takiego jak komputer, telefon, tablet z dostępem do sieci Internet,
aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), które jest niezbędne dla następujących usług: Profilu klienta, Formularza zamówienia, Formularza kontaktowego.
przeglądarka internetowa w aktualnej wersji:
Internet Explorer,
Mozilla Firefox,
Google Chrome,
Safari,
Opera,
obsługiwanie technicznych plików cookie w przeglądarce, 1.5. włączona obsługa JavaScript.
W przypadku stwierdzenia przez Użytkownika nieprawidłowego działania którejkolwiek z funkcjonalności Sklepu może on zgłosić ten fakt pod adresem: kantowka.info@wp.pl
Odpłatne Usługi lub Produkty i treści cyfrowe dostępne w Sklepie mogą wymagać spełnienia dodatkowych parametrów technicznych, które określone zostaną w opisie danej Usługi.
§ 11 Zasady korzystania z Usług oraz realizacji zamówienia
Zaleca się dokonanie oględzin otrzymanej przesyłki w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaj.
W przypadku umów zawieranych z Przedsiębiorcami niebędących Przedsiębiorcami Indywidualnymi Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania złożonego zamówienia (tj. ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 395 Kodeksu cywilnego) w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Odstąpienie od Umowy może nastąpić w szczególności, jeżeli zamówienia wskazuje na nabycie Produktu w celu jego dalszej odsprzedaży, a także z innych przyczyn, których wskazanie nie jest wymagane do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Użytkownicy powinni korzystać ze Sklepu:
w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz zasadami współżycia społecznego,
zgodnie z Regulaminem,
z poszanowaniem dóbr osobistych i praw autorskich, 2.1.4. w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu.
Użytkownicy powinni powstrzymać się od dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
W szczególności, Użytkownicy powinni powstrzymać się od:
Popierania radykalnych poglądów i zachowań, w szczególności o charakterze dyskryminującym (bez względu na przyczynę dyskryminacji),
zamieszczania treści wulgarnych (w powszechnym tego słowa rozumieniu),
podejmowania działań sprzecznych ze społecznymi normami, dobrymi obyczajami,
publikowania wystąpień nawołujących lub zachęcających do spożywania alkoholu, narkotyków, wyrobów tytoniowych lub innych podobnych substancji,
upubliczniania treści naruszających cudze dobra osobiste (w tym wizerunek osób trzecich),
podejmowania nieuzgodnionej ze Sprzedającym działalności reklamowej (lub innej pokrewnej),
nieuzgodnionego ze Sprzedającym testowania Sklepu pod kątem zabezpieczeń technicznych i informatycznych,
wykorzystywania treści zamieszczonych w Sklepie lub kodu źródłowego Sklepu w celach zarobkowych (Za takie wykorzystanie nie uważa się dokonania zamówienia Produktów na potrzeby prowadzonej działalności)
zamieszczania odnośników do stron naruszających reguły określone w niniejszym paragrafie.
Sprzedający uniemożliwi dostęp do treści o bezprawnym charakterze:
po otrzymaniu urzędowego zawiadomienia lub
po uzyskaniu wiarygodnej wiadomości na ten temat.
Z tego powodu, Sprzedający prosi o informowanie o wszelkich przypadkach nadużyć lub naruszeń Regulaminu. Prosimy o kierowanie informacji na adres e-mail: kantowka.info@gmail.com
Niedozwolone jest korzystanie z treści zamieszczonych w Sklepie:
przez ich wykorzystanie bez wyraźnego, czytelnego i zrozumiałego dla przeciętnego odbiorcy oznaczenia źródła informacji,
w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami, w szczególności godzący w dobra osobiste osób trzecich, w tym przez tworzenie treści obraźliwych, nawołujących do przemocy lub nakłaniających do popełnienia czynów zabronionych,
w sposób naruszający interesy Sprzedającego,
do własnych celów zarobkowych.
§ 12 Prawa autorskie oraz prawa pokrewne
Korzystając ze Sklepu, każdy Użytkownik powinien respektować obowiązujące przepisy dotyczące praw autorskich oraz własności intelektualnej.
Treści zawarte w Sklepie(w tym nade wszystko utwory, logotypy, znaki towarowe, bazy danych) podlegają ochronie prawnej. Ochrona ta wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym:
ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
ustawie o własności przemysłowej,
ustawie o ochronie baz danych,
ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Przykładem naruszenia tych przepisów byłoby nieuzgodnione, pozaprawne, zwielokrotnianie, publiczne udostępnianie w sieci, publiczne odtwarzanie wyżej określonych treści.
Sam fakt korzystania ze Sklepu nie powoduje przeniesienia na Użytkowników jakichkolwiek praw lub licencji dla treści objętych ochroną prawną.
§ 13 Uprawnienia Przedsiębiorcy Indywidualnego
Do Przedsiębiorcy Indywidualnego stosuje się:
postanowienia Regulaminu dotyczące prawa odstąpienia od umowy oraz wszelkie inne postanowienia, w których wyraźnie wskazano ich zastosowanie do Przedsiębiorcy Indywidualnego,
przepisy dotyczące Konsumenta, zawarte w art. 385(1)-385(3) Kodeksu cywilnego (zakaz stosowania klauzul niedozwolonych),
przepisy rozdziałów 4, 5a i 5b Ustawy o prawach konsumenta („prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa”, „umowy zobowiązujące do przeniesienia własności towaru na konsumenta” , „umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej”
Do przedsiębiorcy Indywidualnego nie ma zastosowania: 2.1. przepisy księgi trzeciej Tytułu XI Dział II Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady), 2.2. art. 563 oraz art. 567 § 2 Kodeksu Cywilnego, dotyczące kupującego, 2.3. art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego zdanie drugie.
§ 14 Postanowienia końcowe
Sprzedający oświadcza, że nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.10.2024 r.
Ewentualne zmiany Regulaminu będą następować przy uwzględnieniu następujących zasad:
zmiana Regulaminu będzie skuteczna po upływie 14 dni od daty opublikowania nowej wersji Regulaminu w widocznym miejscu na stronie internetowej Sklepu,
zmiana Regulaminu nie pozbawia, ani nie ogranicza praw nabytych przez Klienta przed jej wejściem w życie (w szczególności, nie wpływa na prawa i obowiązki związane z zamówieniami złożonymi przed wejściem w życie zmian Regulaminu).
Zaleca się, by wszelkie uwagi, opinie na temat funkcjonowania Sklepu, jak również informacje o naruszeniu Regulaminu kierować na adres poczty elektroniczny Sprzedającego kantowka.info@gmail.com
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz ich ochrony zostały zawarte w Polityce prywatności, która jest dostępna pod adresem: www.modulaki.pl/polityka-prywatnosci/
Ze Sprzedawcą można skontaktować się za pomocą adresów wskazanych w niniejszym Regulaminie, jak również następującymi drogami:
pocztą tradycyjną wysyłając korespondencję na adres: ul. Zimowa 12 , Osiek Nad Wisłą 87-125
Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą niebędącym Przedsiębiorcą Indywidualnym, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego.
Treść Regulaminu może być utrwalona przez Klienta w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie ze strony Sklepu lub pobranie.
Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać praw. Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku, gdy regulacje bezwzględnie obowiązującego prawa kraju zwykłego pobytu Klienta lub Usługobiorcy będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym przewidują dla niego korzystniejsze warunki niż przepisy prawa polskiego oraz postanowienia niniejszego Regulaminu, zastosowanie znajdą przepisy prawa kraju zwykłego pobytu Klienta.
W przypadku zamieszczenia treści Regulaminu w kilku wersjach językowych wiążąca jest treść w języku polskim.